Niet elk kind gaat op vakantie of zelfs een dagje uit. Om dat een beetje te verzachten zamelen wij elk jaar in om zoveel mogelijk kinderen een eigen vakantietas te kunnen geven. Dat is speelgoed voor buiten en binnen, een boek, spelletje en verschillende kadobonnen voor een dagje uit. Afhankelijk van de sponsoren kunnen wij heel veel goed gevulde tassen samenstellen, op maat gemaakt voor leeftijd.
Hier een klein inkijkje van het vullen van de tassen door de leden van de Lions club. gewoon een lopende band kwestie maar dan wel per tas en per kind. Het was een gezellige ochtend om dit samen te doen onder het genot van koffie en heel veel koekjes.

Hoe komt mijn kind in aanmerking voor een vakantietas? Dat gaat via hulpverleners van bijv. Buurtplein Iriszorg, Lindenhout, etc. Meld je aan voor een vakantietas in 2025 bij je hulpverlener.
Vakantietas 2024 lopende band werk