12/11/2022

De Lionsclub Isala heeft voor het vierde jaar de actie vakantietas georganiseerd samen de Lionsclub Doetinchem en de Leo club Achterhoek. Dit jaar hebben wij voor 57 gezinnen en 106 kinderen weer een zomer vakantietas kunnen samenstellen. Dit is mogelijk gemaakt door de vele sponsoren die d.m.v. geld, speelgoed waardebonnen beschikbaar hebben gesteld.

Als dank hebben de drie verenigingen de sponsoren uitgenodigd voor een hapje en een drankje op 3 november jl. Wij hebben die avond de sponsoren persoonlijk kunnen bedanken en nader kunnen kennis maken. Wij hebben de wens uitgesproken om de komende jaren deze prachtige actie voort te kunnen zetten voor kinderen die door omstandigheden niet op vakantie kunnen gaan. De donatie door al die sponsoren is onontbeerlijk om het te realiseren.

Nogmaals dank aan alle sponsoren.

• New York Pizza
  • Monkey town