09/07/2024

Eindelijk konden wij als Lions Club Isala Doetinchem onze aspergecheque overhandigen aan Het Oude IJssel Huis, voormalig Inloophuis.

Met gepaste trots is het mooie bedrag van Euro 1.150 overgedragen aan het huis. Van een anonieme sponsor mochten we ook nog waardebonnen overhandigen waar het Huis iets groens en duurzaam voor kan aanschaffen.

We kunnen wel spreken van een succesvolle tweede keer dat wij asperges verkopen voor het goede doel. Het was ook een gezellige verkoopochtend op de straat achter het Gemeentehuis met muziek en hoog bezoek. Otwin van Dijk, directeur Slingeland kocht het laatste pakket op de zonnige dag voor Moederdag.

Voorafgaand hebben we met alle Lions leden een flyer gemaakt, alle 1000 flyers rondgebracht in Doetinchem, asperges en wijnen gekeurd (lokaal uiteraard) en sponsoren gezocht, zodat zoveel mogelijk van de verkoop naar het goede doel kon gaan.

Dit wordt wel een blijvertje van de Lions! Op dus naar de 2025 actie vlak voor moederdag.

Op de foto staan v.l.n.r. Herma Heezen (Het oude IJssel Huis), Betty Weerdesteijn (Lions), Jan-Herman Hanskamp (lions), Diana Harmsen (Het oude IJssel Huis) en Roelie Buter Procopiou (Lions). Eigen foto.